sábado, 28 de mayo de 2011

33.- Visca Barsa, eta beste gauza pare bat....

    Bizitza onetan badira dituzun gauzak eta ala ere ez dituzu haintzat hartzen. Ba gaur gauza horitako bat aurkitu dut.
    Euskal Herrian nengoenean, gehienak horregaitik kritikatzen ninduten, eta nahiz eta lehengotaz txarrean hartu, denpora pasa ahala, kritikata horietara ohitzen zoaz eta azkenian barre ere egiten diezu.
    Gidatzeko eraz ari naiz. Ni oso txarto gidatzen dut, edo behintzat hori esaten didate. Baina Mexikora heldu eta etxean bezala sentitu naiz. Mexiko izango munduan txartoen gidatzen den lekuetaritako bat.
    Gaur kamionetagaz urten naz eta etxean bezala sentitu naiz, zeren eta hemen ispiluak eta intermitenteak ez dira erabiltzen. Bakoitza bakarrik balego moduan gidatzen dau, eta intermitentiak ez dira sekula erabiltzen. Ez dakidana da ia multinazinal handiak nolatan ez dituzte kendu kotxeak merketzeko; azken batean ez dira erabiltzen eta. Hori bai, ni neu etxean bezala sentitzen naiz.....jejeje

    Hay cosas que tienes y no las aprecias. Pues bien, hoy he descubierto una de ellas.
    Resulta que cuando estaba en Euskal Herria, la mayoría de gente me criticaba por ello, y aunque al principio me sentaba mal y me sentía molesto, con el paso del tiempo terminas por acostumbrarte e incluso a reirte de ello.
    Hablo de mi forma de conducir. Yo realmente conduzco mal,o al menos eso dicen, pero ha sido llegar a México y sentirme como en casa. Aquí me mimetizo con el ambiente, porque México será uno de los países donde peor se conduce.
    Hoy he salido con la furgoneta y me he sentido como en casa, puesto que aquí los espejos y los intermitentes no se utilizan. Si los coches estuvieran sometidos a una evolución natural, en México evolucionarian suprimiendose los espejos y los intermitentes, de echo, no se cómo las grandes compañías no los han suprimido para abaratar costes; total, nadie los utiliza. Eso sí, yo me siento como pez en el agua.....jejeje

    Gaiaz aldatuz, gauza da ni orain dela, gutxi gora-behera, hamazazpi urte patilak ditudala. Ez ditut zekula kendu, agian aste solte baten , baina sekula ez naiz egon astebete baino gehiago patila barik. Eta orain, Bartzelonari esker, halan jarraitzen dut.
    Istorioa urrengoa da. Hoteleko tabernako kamareruaz, Pako, nire patilak bere buruko ulearen kontra apustu egin nuela Bartzelona - Manchester United partiduan (apustu egiteko ideia berea izan zen). Ni Bartzelonaren alde nengoen eta suposatzen dut emaitza zein izan den badakizuela, beraz VISCA BARSA!!!!
    Hori bai, tabernako kamareru bataz horren harreman estua duzunean, ez al da izango tabernan denpora gehiegi pasatzen duzulako? Pentsetako kontua, jejeje.............

    Cambiando de tema, la cosa es que yo hace, más o menos, diecisiete años que llevo patillas. Nunca me las he quitado, si acaso alguna semana suelta, pero nunca he estado más de una semana sin patillas. Y ahora, gracias al F.C.Barcelona, sigo igual.
    La historia es la siguiente. Había apostado con el camarero del bar del hotel, Paco, que si ganaba el Barsa él se afeitaba la cabeza y si ganaba el Manchester yo me quitaba las patillas (la idea de la apuesta fué suya). Supongo que para ahora ya sabréis el resultado, por lo tanto, VISCA BARSA!!!!!
    Eso sí, cuando tienes una relación tan buena con el camarero de un bar, ¿no será que pasas demasiado tiempo en ese bar?  He ahí un motivo de reflexión, jejeje...........

http://www.youtube.com/watch?v=8b8cGhxhAsY

No hay comentarios: